Tagasiside
Ettepanekud ja tagasiside:
Käsitletakse ainult allkirjastatud kirju ja ettepanekuid, anonüümseid vastu ei võeta!
Postiaadress: Kajaka tn.9, Sillamäe linn, 40231
E-mail : administraator[ät]shsa.ee
Pöördumiste, pretensioonide ja kaebuste läbivaatamise kord
Pretensioonide ja kaebuste läbivaatamisel lähtub SA SILLAMÄE HAIGLA järgmistest põhimõtetest:
- Pretensiooni või kaebuse saab menetlusse võtta juhul, kui esitatud teabe põhjal on võimalik tuvastada teie isik. Pretensiooni või kaebuse võib saata e-posti aadressile: sillamaehooldekodu@shsa.ee, administraator@shsa.ee või kirjalikult aadressile: Kajaka 9, Sillamäe 40231 Ida-Virumaa.
- Juhul kui pöördumine toimub esindaja kaudu, palume esitada ka esindusõigust tõendav dokument (notariaalne volikiri või digitaalselt allkirjastatud volikiri).
- Suulised kaebused püüame lahendada nii kiiresti kui võimalik. Kui on vaja läbi viia täiendav kontroll või isiku tuvastamine ei ole võimalik, palume esitada kirjalik kaebus.
- Kaebuses palume märkida faktilised asjaolud, mis on kaebuse aluseks, viide lepingule, kui kaebus on seotud lepinguliste suhetega, samuti teie nõue ja selle põhjendus. Palume lisada ka telefoninumber, e-posti aadress või muu aadress, kuhu soovite vastuse saada.
- Vaatame teie pretensiooni või kaebuse läbi 30 päeva jooksul ning esitame vastuse. Kui nimetatud tähtajaks ei ole võimalik kaebust või pretensiooni lahendada, anname teile teada täiendavast tähtajast ja põhjendame selle pikendamist.
- Tekkinud pretensioone ja kaebusi püüame lahendada läbirääkimiste teel. Kui te ei ole pärast meie vastuse saamist rahul, on teil õigus pöörduda järelevalveorgani poole. Kontaktandmed on toodud allpool:
Sotsiaalkindlustusamet: Paldiski mnt 80, 15092 Tallinn, www.sotsiaalkindlustusamet.ee, +372 612 1360, info@sotsiaalkindlustusamet.ee
Tervisekassa: Liivalaia 36, 10132 Tallinn, www.tervisekassa.ee, +372 669 6630, info@tervisekassa.ee
Andmekaitse Inspektsioon: Tatari tn 39, 10134 Tallinn, www.aki.ee, +372 627 4135, info@aki.ee